Ile ćwiczyć dziennie żeby schudnąć?


30 minut ćwiczeń dziennie sprawi, że schudniesz! Jak szybko schudnąć? Dobra wiadomość dla leniuchów i osób wiecznie zabieganych. Nie trzeba ćwiczyć godzinę dziennie, żeby szybko schudnąć! Takie same efekty dają ćwiczenia trwające pół godziny! Jeśli chcesz schudnąć i nie wiesz ile dziennie ćwiczyć wystarczy tylko 30 minut ćwiczeń dziennie aby zauważyć znaczne efekty w spadku wagi!





Duńczycy badają efektywność treningów

Badania nad optymalnym czasem ćwiczeń fizycznych, dzięki którym schudniemy i utrzymamy naszą wymarzoną wagę przeprowadzono na 60 duńskich mężczyznach. Badanie trwało 13 tygodni. Jedna trzecia badanych mężczyzn wykonywała codziennie trening fizyczny trwający godzinę, druga grupa ćwiczyła tylko 30 minut dziennie, natomiast trzecia grupa była grupą kontrolną i nie ćwiczyła wcale. Wcześniej wszystkie osoby biorące udział w badaniu prowadziły siedzący, leniwy tryb życia unikając treningów fizycznych jak ognia. Wyniki badań nad tym jak szybko schudnąć były zaskakujące! Duńczycy odkryli coś, czego mało kto by się spodziewał. Nie trzeba ćwiczyć do utraty tchu, wiele godzin dziennie aby schudnąć. 30 minut dziennie średnio intensywnych ćwiczeń fizycznych, prowadzonych średnio na poziomie mniej więcej 70% Hr max (delikatne pocenie się ) przyniesie takie same efekty w chudnięciu jak intensywniejsze ćwiczenia trwające godzinę! Co więcej, intensywny trening fizyczny wcale nie pozwoli Ci na szybsze schudnięcie i utratę całej masy kalorii!  

Ile dziennie ćwiczyć żeby schudnąć?

Fakt ten ucieszył zarówno lekarzy jak i pacjentów, którzy ze względów zdrowotnych musieli ćwiczyć aby schudnąć, poprawić kondycję. Ćwiczenia trwające pół godziny są równie efektywne jak te trwające godzinę! Pamiętaj! 30 minut ćwiczeń dziennie! Zarówno pod względem ilości spalonej tkanki tłuszczowej jak i ilości zrzuconych kilogramów. Jak szybko schudnąć? Ćwicz mniej niż więcej! Jak to jest możliwe? Naukowcy twierdzą, że osoby ćwiczące pół godziny dziennie ćwiczą chętniej i z większą werwą niż ci, którzy muszą ćwiczyć całą godzinę. Co prawda, osoby trenujące przez godzinę spalą około dwa razy więcej kalorii, jednakże po wysiłku zjedzą więcej niż ich koledzy ćwiczący krócej. Ile schudli Duńczycy w czasie 3-miesięcznych badań? Zarówno osoby z grupy trenującej godzinę jak i osoby z grupy trenującej pół godziny straciły po 4 kilogramy tkanki tłuszczowej. Co do ilości zrzuconych kilogramów, przodowali badani ćwiczący 30 minut. Zrzucili oni bowiem średnio po 3,6 kilograma, natomiast osoby trenujące całą godzinę zrzucili tylko średnio po 2,7 kilograma. Jeśli więc zastanawiasz się ile dziennie trzeba ćwiczyć żeby schudnąć, przygotuj się na krótkie 30-minutowe treningi o umiarkowanej intensywności, dzięki którym schudniesz szybciej i łatwiej!  

Artykuły, które mogą Cię zainteresować

Bieganie, a odchudzanie.

Jak szybko schudnąć?

Sekrety diety

Co zmniejsza apetyt?

Białko nie tylko Dukana





One Comment add one

  1. lovely_87 says:

    to prawda ja ćwiczę 30 minut dziennie do tego nie jadam slodyczy i kolacji w ciągu tygodnia schudłam 2 kg

Zostaw komentarz